Krik krik krik.....

Hello semuanya. Udah lama ngak update deh. Maaf yah, busy banget. HAHAHA alhamdulillah, utk apa yg terjadi kebelakangan ini. Hidup ni umpama roda. Kadang kadang kita dkt bawah, kadang kadang kita dkt atas. Bersyukur utk segalanya pada Maha Yg Kuasa.... Aku manusia biasa. Aku tidak boleh menilai itu ini dgn senangnya. Sbb aku masih merasa lagi garam yg tak seberapa. Hehe aku masih belum befikiran matang. Tipulah kalau aku ni sempurna sgt mcm bayi yg baru lahir tak buat dosa, tak buat salah. Manusia ni tak pernah lari dari buat salah. Org sering menilai aku dari segi luaran. Hati aku bkn kertas yg boleh dironyok mcm tu je. Hati aku bkn lantai yg boleh dipijak mcmtu je. Hati aku berharga. Dan aku bersyukur kerna aku masih berakal. Sadis aku lihat dgn manusia yg punya akal tapi letak dkt kepala lutut. Haiwan yg takda akal pun boleh pakai tau. Semua org ada ceritanya sendiri. Seperti aku. Mungkin aku sedikit hyper. Perangai mcm budak budak. Gelak mcm mengilai mcm pontianak. Caci maki sana sini. Ckp pun kadang kadang tak tengok tempat. Ye, aku sedikit liar kalau sebegitu rupa. Aku juga punya dugaan sendiri yg Allah berikan kpd aku. Aku tidak sempurna..... DON'T JUDGE A BOOK BY IT'S COVER. Assalamu Alaikum!