Rindu.



Kadang kadang rasa bodoh juga rindu benda yang tak patut aku rindu. Tak kira la nak rindu orang ke, benda ke, tapi kalau takda guna nak rindu. Mmg la bodoh..... Tapi apa boleh buat.... Aku rindu. Aku rindu sangat yang tak terluah rindunya ni. Apa yg aku boleh buat, simpan dalam hati ni. Simpan sedalam dalam yg mungkin. Biar orang taktau, biar org tak sedar. Aku penat sebenarnya..... Kadang kadang aku simpan rindu ni sampai nak meletup je hati ni. Dah lama terbuku rindu ni dlm hati. Sampai bila? Bila kau nak sedar yang aku rindu? Bila kau nak rasa mcm mana aku rasa? Egokah kau? Aku juga ego. Ego dgn diri aku sbb aku tak luahkan. Tapi apa gunanya aku luahkan kalau kau tak hiraukan? Cukuplah. Aku diam je. Aku dah tak mampu nak buat apa apa. Biarlah semua berlalu mcmtu je, dan aku akan rindu. Kadang kadang terasa sebak. Bila boleh hilang rasa ni? Rasa rindu sangatlah pedih.... Haih entahlah, aku dah tak boleh nak buat apa. Takda benda yang boleh ubahkan, dan aku rindu. Bye