My everything.



Hi duniaku...... Rindu kita tak? Hehehe 12hb. Cukup 3bulan dah together. Rasa sekejap pun ada rasa lama pun ada. Hati budi masing masing kita still nak kenal. Tp at least sikit demi sedikit, aku kenal dia. Luar dalam aku kenal dia. 3bulan masih tak cukup, mohon kekal lama ye. Kita pegang janji utk susah senang kita sentiasa bersama. Hari hari rindu, hari hari makin sayang. Makin hari susah nak lepaskan and mmg tknk lepaskan pun. Sbb apa? Dia kunci hati kita, dia sempurna buat kita, dia segala galanya utk kita. Haha orgnya manis gitu, muka ganas tapi dlm hati ada mcm mcm taman. Jgn mrh jgn mrh :p Dia ni mcm bintang & matahari. Bila mlm, dia la bintang kita. Bila siang, dia la matahari kita. Tak expect pun boleh dpt dia. Ingat lagi masa form1, dia form5. Masuk bomba, setepek kena mrh dgn dia sbb tak pakai baju bomba. Baru masuk kot. Garangnya dia ni.... Senior paling famous dulu dkt sekolah. Boleh dikatakan semua junior minat dia. Comel kan.... Tiada rahsia yg aku simpan dari dia. Aku mmg suka bercerita, semua org tahu tu kan. Taktau la dia ni jemu atau tak dgr semua cerita aku. Motif sebenar tknk ada rahsia, biar semua benda dia tahu. Susah senang, dia yg ada dgn aku. Yg selalu pinjamkan bahu, dia la...... Tknk yg lain. Cukup dia, cukup dia sorang. Takda istilah yg lain. Dialah kwn, dialah kakak, dialah kekasih hati, dialah ibu. Eh semuanya dia la. Tapi dia bkn musuh :3 Bersyukur dia muncul, bersyukur masih ada org seperti dia. Hati dia aku jaga, hati aku dia jaga. Sama sama jaga ~ Jarak jauh bkn sbb kitaorg tak boleh rapat. Makin jauh di mata, makin dkt di hati. Kadang kadang terasa aku bkn yg terbaik buatnya, tapi still nak cuba jadi yg terbaik utk dia. Dia yg aku sanjung. Dia ada something yg org lain takda. Tengok dia senyum pun dah cukup buat kita ni happy, sejuk hati tengok dia. Hahaha aip aip jgn amik dia eh dari kita. Hempuk sekor sekor kang -.- Hari hari, pagi ptg malam dia yg teman. Kalau boleh tknk jauh pun. Ish rindunya dkt dia ni. Pentingnya dia ni dlm hidup aku. Aku lg sanggup hilang semua benda, tapi bkn hilang dia & family. Orgnya mmg kuat jealous. Eh mcm kita. Byk juga persamaan tapi tak semua. Pelat orgnya, suka kacau dia haha. Sekali je pernah tengok dia nangis, and yeah tu paling lemah la bagi aku. Tknk tengok dia sedih, tknk tengok air mata dia jatuh pun. Sbb rasa mcm hati ni hancur berkecai boom tebabomm! Dia happy, aku happy. Dia senyum, aku senyum. Dia gelak, aku gelak. Haih bahagianya ada dia. Dia ni pelik, minat benda yg jarang org minat. Muka nak ganas je, minat benda yg cute miut mcm kita :p Mcm mcm dah kita buat sesama. Kat sini, org nak dia tahu yg org tknk hilang dia. Org nak dia ada dgn org sampai bila bila. Takut org dkt binatang buas, lagi takut org hilang dia. Hehehe kemain gitu. Org minta maaf if org byk buat salah dgn dia. Org bkn yg terbaik tapi dia yg terbaik bagi org. Sayang org kat dia mmg tak terkata besar dia mcm mana. Hari hari makin rindu dkt dia. Sayang & rindu org dkt dia tkkn pernah hbs and hilang. Hehe mungkin org akan ckp org ni manis mulut je. Aip no no, org betul betul jujur tau. Terima kasih utk segalanya. Dialah buah hati kita yg ada. Berikan org mcm mcm.... Benda yg paling berharga dia bg dkt org hati dia. Hi, org bersyukur masih ada org mcm dia. Dunia akhirat, awak milik kita selamanya. I love you my shoulder, wahai si dia Maslina Mohd Sap.