New chapter, 2014.


Hello, first thing aku nak ckp is HAPPY NEW YEAR EVE! Benda yang aku tak boleh tipu is 2013 mmg tahun paling teruk bagi aku. Mungkin bkn bagi aku je? Semua orang barangkali????? Tapi aku terima tu semua. Mmg byk pengajaran yg aku dapat apa yg dah jadi sebelum ini. In shaa Allah dpt gunakan pengajaran tu dgn sebaik mungkin utk masa hadapan. Ada yang manis ada yang pahit, itu perkara biasa. Hidup umpama roda bukan, kadang kadang kita dkt atas kadang kadang kita dkt bawah. Hidup mesti diteruskan jua! Aku boleh hadapi ni semua, mungkin aku tak boleh hadapi ni semua sorang sorang tapi aku punya kesayangan sorang ni yg sentiasa berada di belakang aku. Ma abah pun tak lupa juga, kengkwn aku semua pun ada bagi kata kata semangat. Alhamdulillah, masih bersyukur utk semua anugerah yg diberi. Apa yang dah jadi sebelum ni, mmg takkan aku lupa. Simpan dalam hati ni..... Byk benda lagi yg aku harus perjuangkan lagi. SPM pun dah boleh countdown dari sekarang. Kesihatan kena jaga, aku ni dahlah kuat version lembik. Ada tak? LOL. Besok dah start sekolah. Aku jadi senior, tahun terakhir aku berada di sekolah, haih taknak! Nak jadi budak sekolah je boleh? Tak sanggup la nak hadap dunia dewasa. Sekarang bukannya senang, susah tau. Haih mana mungkin aku si budak hingusan ni nak hadap tu semua. Perangai mcm budak budak! Aku tak mengaku yang aku ni dah matang. Belum lagi sebenarnya. Apa yang aku patut buat sekarang, buat ma abah bangga dgn aku. Biar semua bangga dgn aku! Hehehehe berangan jap. Mcm mana la dgn hoki, kadet bomba nanti. Eh mesti rindu. Senior senior kesayangan. Haih semuanya mesti berubah. Biarlah, kena teruskan juga! Start everything with bismillah & end it with alhamdulillah. Bye