Pendam.


Aku ni mmg kuat pendam. Entahlah, aku mmg nak happy. Siapa je yang taknak? Org gila pun nak happy juga tau haha. Aku nak happy tanpa pendam rasa sakit, sedih, seksa, sebak di dalam hati, dalam dada ni. Tapi kadang kadang kalau semua benda kita nak lepaskan, tak bermakna org sekeliling kita akan happy kan nak dengar & tahu tu semua. Ye, kadang kadang kita kena pendam juga demi kebaikan masing masing. Kebaikan diri sendiri juga sebenarnya. Tak perlu menyusahkan org lain dgn apa yang kita rasa. Tipulah, even katanya taknak ada simpan apa apa. Tapi still juga disimpannya, dipendamnya. Tulah aku..... Eh bkn aku je, aku tahu semua org mcmtu. Niat semua orang sama je, sbb taknak benda yg tak patut terjadi. Tapi semua orang mesti nak org yang dia sayang tknk simpan or pendam apa apa dari dia. Kononnya jujur itu lebih baik. Argh! Peningnya fikir psl benda ni. Apa boleh buat, diam jela. Bak kata pepatah aku la "pendam selagi boleh".... HAHAHAHA