Dia......


Dia penyeri hidup aku. Aku bersyukur dia masih ada dengan aku even dah mcm mcm jadi sebelum ini. Tak dapat dinafikan, bulan ni mmg mcm mcm jadi. Tapi aku dgn dia masih bertahan. Aku sedar aku mmg bukan yang terbaik, malah aku selalu buat dia kecewa. Teruknya aku sangat la teruk. Biar apa yg jadi, aku nak dia selamanya jadi milik aku. Memang aku kuat jealous. Tak dpt tipu yg aku tak boleh tengok dia dgn org lain, melayan org lain, aku jealous sgt. Mmg perangai ni tak elok, boleh jealous tapi bkn melampau sebegini. Tapi aku cover.... Sbb mungkin aku malu nak tunjuk yg aku jealous dan sebabnya aku taknak benda lain yg jadi. Aku tak suka ada perkelahian antara kami berdua. Sungguh mmg sakit. Senyuman dia akan mengukir senyuman di bibir aku juga. Tawanya juga membuatkan hati aku senang. Kekuatan aku adalah kekuatan dia. Tanpa dia? Aku tak mungkin dpt teruskan hidup ni. Dia ada kelebihan dia sendiri. Aku dah cukup bahagia ada dia dalam hidup aku. Dia baik. Dia jaga aku dgn baik. Lepaskan dia? Mana mungkin aku berbuat demikian, sbb dia "one in a million" bagi aku. Aku takut kehilangan dia. Aku tak nak hilang dia. Hati hati masing sebelum ni pernah disakiti, aku tahu aku takda la baik mana. Tapi aku akan jaga hati dia. Hati dia aku punya. Takda siapa boleh amik dari aku. Dunia akhirat aku sayang dia. You're my everything, b.