Nor Aiman Binti Othman.

Assalamualaikum pembuka bicara. Hehe taktau nak cerita apa. Tapi nak cerita psl sorang ni. Someone yg aku akan sayang sampai bila bila. Someone yg aku ingat sampai bila bila. Dunia akhirat aku akan sentiasa doakan yg terbaik buatnya. Dia someone yg sgt mengada. Kuat melayan semua org. Layan org dgn "special" punya layanan. Kadang kadang orang rasa geli kot. Tapi aku tak. Aku dah biasa sgt dgn manja kasarnya tu. Mula rapat this year sbb hoki. Bayangkan start hockey training dari bulan1 sampai bulan6. 6bulan sama sama sbb hoki. Dia keeper, aku pun keeper. Tapi dia yg main, aku cuma reserve yg bantu dia utk pakai padding. 6bulan berkepit mcm belangkas. Sikit sikit gurau gurau, sikit sikit marah tengking, sikit sikit merajuk memujukm sikit sikit pukul memukul. Rindunya semua tu..... Satu sekolah fkr kami ada ikatan special. Bkn couple atau apa, tapi "petsis" kononnya. Kadang kadang org nak cari si dia ni pun, tanya dkt aku. Cikgu pun mcm "mana kakak kamu si Aiman".... Kadang kadang juniorku yg otak masih mentah fkr aku dgn dia mcm "pakwe makwe".... Dia dulu berambut panjang, lpstu masa bulan4 dia terus potong pendek. Time tulah, ramai berpusu pusu minat dkt dia ni. Comel tu mmg comel, mcm dak dak kpop. Tambah lagi dia ni putih orgnya. Dia ni peramah orgnya, melayan semua orang. Bagi dia hanya kwn biasa saja. Kalau dia marah, jgnlah dkt dgn dia. Silap silap tgn kaki dia hinggap dkt muka badan korang. Aku dah pernah rasa, and sakit ok T-T Aku mmg kuat merajuk dgn dia. Saja nak bermanja manja hehe suka dipujuk gitu. Dia someone yg "made my day" aku. Aku tak perlu nak luahkan masalah aku dkt dia utk melegakan hatiku aku. Aku cuma perlu tengok dia senyum, dah cukup bahagia utk aku. Cukup buat aku rasa tenang. Specialnya dia buat aku. Aku cuma perlu tengok dgn mata kasar aku je. Terlalu cukup buat aku. Sekarang? Dia busy dgn study. Dia busy dgn SPM. Nak jumpa pun susah. Balik balik je, dia dah hilang. Sayu hati ni sayu sgt. Lepasni? Dia habis sekolah, aku nak gedik dgn siapa lagi? Aku nak pakaikan padding dkt siapa? Lpsni org yg pakaikan aku padding. Tapi siapa kalau bukan kau? Siapa lagi aku nak menggatal dkt padang? Dkt sekolah? Aku nak tdr dgn siapa dkt canteen tu? Susun kerusi panjang2 pastu tdr ramai2 sampai ptg. Motif aku stayback sekolah sampai ptg semata mata nak tengok kau je. Haih rindu semuanya. Igt lagi masa Majlis Perpisahan form5 tu. Aku tarik kau pastu hug. Nangis terkedu kedu, kau bisik dkt telinga aku 'Kau jaga diri. Aku tahu kau boleh jaga diri".... Sedihnya. Kau sekarang dah pakai hp canggih. Tapi ada kau layan aku? Takpun. Lupakah kau dkt aku ni weh? Kau tak rindu aku ke mcm mana aku rindu kau? Biarlah. Aku sayang kau tapi aku lagi sayang ego aku. Aku pun ada ego sendiri. Satu je aku nak kau tahu, dunia akhirat kau always ada dkt hati aku ni. Thanks utk segalanya..... I love you bye